Help for English

The Day the World Trade Center Came Down

Komentáře k článku: The Day the World Trade Center Came Down

 

Interesting article. Thanks.

Tak se snažím překládat a číst tyto člány, tak se mi zdá, že agličtina je opravdu nepochopitelná řeč pro samouky. Asi je třeba vedení. Vždyť leccos ani nedává smysl.Já se vzdávám, protože tohleto nikdy nepoochopím. Sorry,

Odkaz na příspěvek Příspěvek od georgia vložený před 16 lety

Tak se snažím překládat a číst tyto člány, tak se mi zdá, že agličtina je opravdu nepochopitelná řeč pro samouky. Asi je třeba vedení. Vždyť leccos ani nedává smysl.Já se vzdávám, protože tohleto nikdy nepoochopím. Sorry,

Re:

Ale pochopíte. Pokud jste STARTER nebo ELEMENTARY, přece nemůžete čekat, že v klidu přelouskáte článek pro UPPER-INTERMEDIATE. Je hezky pokračujte ve studiu a sem se časem vraťte.

Aha

Mimochodem jak studuji, ta studuji, neumím nalézt, jaké národnosti Gaijin je. Je to Američan? Že píše jen ahglicky!

Odkaz na příspěvek Příspěvek od georgia vložený před 16 lety

Aha

Mimochodem jak studuji, ta studuji, neumím nalézt, jaké národnosti Gaijin je. Je to Američan? Že píše jen ahglicky!

Re: Aha

Ano, Kelly Sessions, alias Gaijin, je rodilý Američan ze státu Georgia na jihu USA.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Marek Vít vložený před 16 lety

Re: Aha

Ano, Kelly Sessions, alias Gaijin, je rodilý Američan ze státu Georgia na jihu USA.

Re: Re: Aha

Líbí se mi, že je z Georgie. Mimochodem víte, že i Gruzie je Georgia? Ne že bych bych byla namyšlená, ani mne nepadlo při mém výběru přezdívky, abych hledala americké státy, Ale ráda vidím své jméno v souvislostech. Takže mu děkuji, že našel tento web a přisívá tak pěknými články. Alespoň témata vybírá dobře.

Odkaz na příspěvek Příspěvek od georgia vložený před 16 lety

Re: Re: Aha