Help for English

LOVE, LIKE, HATE

Komentáře k článku: LOVE, LIKE, HATE

 

Pěkný smajlíci. :-D

moc pěkné

To je tak pěkně a nápaditě udělaná lekce, s Vámi se učit je radost.Je to výstižné, inspirující a nechybí tomu humor. Dala bych velkou jedničku s hvězdičkou.

Dobrá lekce

Já sice nejsem úplný začátečník,ale jsou tady věci jako například ,,hade"co jsem se neučila.Jinak to ostatní si můžu alespoň zopakovat.Jsem moc ráda,že takováto stránka eksistuje.

I like Red Hot Chili Peppers too. :-D :-D :-D

like + verb

Jak vyjádřím ráda čtu – I like reading? I like getting your letters. Je to správně?

Odkaz na příspěvek Příspěvek od georgia vložený před 16 lety

like + verb

Jak vyjádřím ráda čtu – I like reading? I like getting your letters. Je to správně?

Re: like + verb

ANo, přesně tak. Tento jev budeme podrobně probírat v UNIT 5.

používá se???

I don't LOVE se nepoužívá??= I hate??díky za odpověď

Odkaz na příspěvek Příspěvek od začátečnice vložený před 16 lety

používá se???

I don't LOVE se nepoužívá??= I hate??díky za odpověď

Re: používá se???

I DON'T LOVE = nemiluju, to ale není to samé jako I HATE.
Dokonce se dá použít i I DON'T HATE – „Ne, že bych nenáviděl …“

Nenávidím tě!

I hate you? Ale to není na Vás, jen pro zajímavost, jestli je to dobře.You like me.I like you.To je ale asi „líbím se ti "Ale to je pro češtinu dvojsmyslné.Můžu Vás mít ráda, ale nemusíte se mi líbit. Nebo se mi můžete líbit, ale nemusím Vás mít ráda. Mám v tom zmatek.Jak napsat – Mám vás ráda, Líbíte se mi.“

Odkaz na příspěvek Příspěvek od georgia vložený před 16 lety

Nenávidím tě!

I hate you? Ale to není na Vás, jen pro zajímavost, jestli je to dobře.You like me.I like you.To je ale asi „líbím se ti "Ale to je pro češtinu dvojsmyslné.Můžu Vás mít ráda, ale nemusíte se mi líbit. Nebo se mi můžete líbit, ale nemusím Vás mít ráda. Mám v tom zmatek.Jak napsat – Mám vás ráda, Líbíte se mi.“

Re: Nenávidím tě!

Ale nemiluji Vás!