Help for English

Fonetická abeceda

Komentáře k článku: Fonetická abeceda

 

Odkaz na příspěvek Příspěvek od Susann99 vložený před 13 lety

Instalacia fon. znakov

Dobry den,
som laik do PC a potrebovala by som poradit, ako by som mohla nainstalovat foneticke znaky do PC.
Dakujem za radu.

S pozdravom

Zuzana.

Re: Instalacia fon. znakov

Musíte si stáhnout nějaký font, který obsahuje IPA znaky, např. zde:

scripts.sil.or­g/cms/scripts/pa­ge.php?site_id=nrsi&i­d=IPAhome

Alena

Instalace fonetických znaků
Dobrý den,
prosila bych o návod, jak mám stáhnout do PC fonetické znaky a jakým způsobem je pak mohu použít-myslím tím zda je budu mít v symbolech nebo kombinací kláves. Četla jsem tu již podobný dotaz a odkaz na stažení IPA znaků, ale nedaří se mi to nainstalovat. Píšete, že si mám stáhnou nějaký font, ale já nevím jaký. Děkuji za odpověď.

Re: Alena

Vygooglete si font JUNICODE. Ten si stáhněte a nainstalujte do Windows/System či Windows/System32

TRain, TRavel, couTRy atd…

V těchto slovech se TR vyslovuje jako č, proč se fonetickém přepisu nikde nepoužívá příslušného přepisu pro č? Je vyslovování TR jako č za všech okolností pravidlem?

Pomoc!

Dobrý den,
právě jsem nastoupila na MU v Brně a v předmětu fonetika a fonologie máme k zápočtu, který děláme na konci října, umět fonetický přepis textu :-O. JElikož jsem to v životě na SŠ nedělala, potřebovala bych nějaký typ jak na to, popř. nějaký prográmek na procvičení. Moc děkuji :shock: :shock: :shock:

Pozor!!!

Je tam příliš málo her!!!
Proč,??? :?:

Re: Advanced

Já znám _ jako underline („podtržítko“) :)

Dobry je nejaky rozdiel medzi tymito znamienkami? (su male vlavo hore) jedno je normalnej velkosti a druhe je velkosti indexu ako napr. mocnina. http://www.helpforenglish.cz/…habet/uh.gif a http://www.helpforenglish.cz/…abet/uh-.gif ? dakujem